środa, 3 października 2012

Outfit & testowane kosmetyki

Mój outfit z ostatnich dni targów, niestety mam tylko jedno zdjęcie :(





































Na targach było mnóstwo stoisk z komsetykami, pokusiłam się o pare ;)


Lakiery do paznocki OPI pewnie znacie, mi bardzo przypadły do gustu. Jedna warstwa dobrze kryje i bardzo szybko wysychają.
Hand and body lotion OPI to krem, lotion. Bardzo przyjemnie pachnie jaśminem i szybciutko się wchłania, napewno pokuszę się o większą jego wersje.
Pianka myjąco-peelingująca Stara Mydlarnia to od teraz mój kosmetyk nr.1 Myje i peelinguje całe ciało, rownież twarz. Uwierzcie mi na słowa że pachnie bardzo pysznie ciasteczkami. Jest w 100% eco i nie zawiera parabenów.

A wy macie jakieś ulubione, sprawdzone komsetyki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz