środa, 14 listopada 2012

Futrzak

Hej!

Przepraszam że tak dlugo mnie nie było ale choroba dała mi się we znaki i nie chciało mi się nawet palcem ruszyć. Już od dawna chciałam pochwalić się Wam moim second handowym cackiem, a mianowicie jest to kamizelka. Kamizelka "niby" futrzak, "NIBY" ponieważ nie jest z futra. Od dawna coś takiego mi się marzyło no i mam przy nie wielkim wydatku. :)
Przy okazji zapraszam do polubienie i bycia na bieżąco na Facebooku: Fashion.Coking.Beauty




I na koniec jeszcze raz bransoletka w której się zakochałam Missiu.
Przecudne są wedlug mnie <3


Buziaki


9 komentarzy:

  1. Bransoletka suuuuper ;-)
    pozdrawiam ciepło i czekam na kolejne wpisy ;-0

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej masz bardzo sympatycznego bloga :) Chcialabym Ci jednak cos poradzic, popracuj troche nad zdjeciami, pokombinuj troche z kolorystyka, albo rob zdjecia w swietle dziennym, bo troche razi jak sie patrzy na ta lampe!
    Pozdrawiam Ada :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, wszystkie rady są dla mnie cenne :)
    Aczkolwiek nie mogę znależć jeszcze dobrego programu do obróbki i stąd ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;). Śledzę od dłuższego czasu i podziwiam.

      Usuń
  5. Świetna kamizelka i urocza bransoletka.
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja , bransoletka przecudna :)
    Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń